19 maj <3

Dagen börja med att man var tvungen att gå upp ur sängen :(
Var tvungen att gå till skolan och göra prov vilket är otroligt tråkigt och jag vete fan hur de betygen kommer bli men aja hoppas dom blir bra.
Jag har i alla fall varit i skolan nu i 3 dagar i rad, fan jag börjar ju bli duktig :P
Min pojkvän kom även hem och sov hos mej igår, lika mysigt som vanligt ;)
Nu är jag hos mamma och passar på att blogga för deras internet är bättre än de hos pappa.
Men de är klart att om man delar ett mobilt internet på typ 6 pers så blir de jävligt segt  så mammas internet är bättre :P
Annars idag så blir de nog bara att åka hem till pappa och sen hade jag väll tänkt och läsa lite.
Mer än så kommer nog inte hända vad jag vet i alla fall.
De är inte direkt varmt ute idag för de blåser en del ute :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0