2 maj

Idag har jag varit i skolan och de var väl som vanligt.
Min mentor kommentera även att jag gått upp i vikt haha.
De är ju ganska positivt för min del att jag går upp eftersom jag inte trivs i att vara så smal som jag var.
Jag gick från 42kg till 47kg men mitt mål är att väga mellan 50-57 ungefär.
Men nu åter till ämnet ;)
Efter skolan så var jag med Nathalie på stan :P
Jag köpte en hår klämma och ett nagelack och ett bas och top lack.
Först när jag kom hem så blev de ju såklart mat.
Efter de så klippte jag min syrra och sen måla jag mina naglar :P
Nu är mina naglar metalick blå ;)
Jag har även läst lite ur min bok och nu ska jag sitta vid datorn ett tag :P

Gammal bild men jag har inte dirket några nya just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0