25/5

Hejsan alla läsare!
Idag har jag varit i skolan.
Vi var tvugna att göra en redovisning ensamma.
Men eftersom jag inte hunnit jobba så mycket på den så blev den väldigt kort men jag kommer nog få g i alla fall för jag har ju i alla fall gjort momentet.
Annars idag så har jag varit på banken och satt in pengar på mitt konto till bussen på torsdag-fredag för jag ska åka till älsklingen sen och mitt busskort funkar inte där borta :(
Men just nu är jag i alla fall skiiiiiit hungrig men vi ska inte äta förren min syster kommer hem så jag hoppas hon kommer snart innan jag svälter ihjäl!!

Kommentarer
Postat av: matidå

snygg blogg! :)

2011-05-25 @ 15:45:33
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej :) fin blogg, har du haft en bra kväll ?:) var med och tävla om veckans blogg på idanoorling.blogg.se :)

2011-05-25 @ 23:46:08
URL: http://idanoorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0