26/5

I natt vakna jag av att jag hade en jätte konstig känsla i magen :s
Men den gick över sen så då var de bara att fortsätta sova.
Vid 10 över 6 i morse så blev jag väckt av älsklingen men jag hade svårt att komma ur sängen men ur kom jag till slut sen vid halv 7.
Sen var de bara att ta bussen till stan och jag bad även mamma hämta mej på stationen eftersom jag hade ont i magen.
Så nu sitter jag hemma hos mamma med ett mysigt täcke runt om mej och sitter och kollar lite vid datorn.
Jag har fortfarande lite ont i magen men har inte en aning om vad de kan vara.
Jag hoppas de kommer gå över för jag ska vara med rebecca sen idag.

Bilden är tagen från google!
Men denna bild påminner lite om att de är dags att börja träna magen lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0