Nu känner man sig fräsch igen :)

Nu har jag färgat mitt hår så nu är den röda nyansen tillbaka på banan igen :)
Tycket mitt hår såg väldigt trött ut när de röda försvann :(
Sen har jag även tagit bort gammalt naglack och ska väl klippa och fila naglarna i morgon :)
Sen har jag använt en ansiktsmask och body grejs som tar bort död hud så nu känns min kropp pigg och glad igen :)
Såhär skulle man ju göra när man är deppig så kanske man blir glad igen :P

Bilden är från i början av sommaren och dock vägde jag 7kg mindre.

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: jag arbetar som telefonist kan man säga =)

2011-09-01 @ 23:49:17
URL: http://liasplace.blogg.se/
Postat av: evy

den bilden var du fin på tycker jag!

ja ja vet inte så kul å drömma sånt :(

ja försökte btw göra ett eget mönster en gång men det blev bara ett kryss över naglarna eller nåt hehe.. tror ja har bild på det nånstans.. men ser ju inte sååå hyper snyggt ut haha xD

2011-09-01 @ 23:54:47
URL: http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0